sobota, 2 lipca 2011

Ohayo(u)

...tak, drodzy fani nowinek w polskim fandomie, ten tytuł to wcale nie wychwalanka moich umiejętności językowych (bo te ostatnio coś przyklapły), ale delikatne trącenie tematu pewnego czasopisma, które na dobrą sprawę nie zostało jeszcze wydane, a już narobiło 'szumu medialnego'. A trącam tę kwestię delikatnie, ponieważ zostało już na temat tyle powiedziane, że ja poświęcę temu raczej notkę z wnioskami, a nie wałkowaniem faktów.

No (Wiem, że nie powinno być samo 'no'. Co mi tam.). To już jakieś zarysy mam za sobą. Następna notka będzie dotyczyła wyżej wspomnianego magazynu, a jeszcze następniejsza... Rozważam recenzję 'O dziewczynie, która skakała przez czas' albo 'Spirited Away-W krainie bogów'. Jakieś sugestie? : )

1 komentarz:

  1. O widzę, że jakiś nowy magazyn o anime :) Przy okazji dzięki, że dodałaś mój blog do obserwowanych i za komentarz. Mam nadzieję, że twój blog się rozwinie bo nieźle się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń